Ukupno prikaza stranice

četvrtak, 16. travnja 2015.

Zlatni ljiljan Nijaz Veladžić Veljun najavio štrajk glađu

 

Nijaz Veladžić Veljun iz Bužima, jedan od najboljih boraca 505. viteške brigade i Petog korpusa, nosilac „Zlatnog ljiljana“, stopostotni ratni vojni invalid koji je u herojskoj borbi za BiH potpuno ostao bez vida, u ponedjeljak će započeti štrajk glađu ispred zgrade Vlade USK, sve dok mu ne ispune zakonom pripadajuća prava, koja su mu prije tri godine obećali, pa slagali.

- Zbog svoje bolesti i bolova koji me bude svake noći od ranjavanja do danas, kupio sam plac u blizini Kantonalne bolnice u Bihaću od sredstava koja sam dobio za izgradnju kuće od Kantonalnog stambenog fonda za zbrinjavanje boraca u iznosi od 70.000 KM. S obzirom na to da su svi drugi dobili placeve, a sredstva koja su dobili iskoristili za gradnje kuća, ja sam zakinut. Zato tražim povrat sredstava uloženih u plac, kako bih sebi izgradio kuću, kao i ostali slijepi invalidi – kaže Veladžić.

Dodaje da će ustrajati u štrajku sve do ispunjenja traženih uvjeta koji mu pripadaju zakonom.


Nema komentara:

Objavi komentar